پاورپوینت TQM مديريت کيفيت جامع

پاورپوینت-tqm-مديريت-کيفيت-جامعاین پاورپوینت در مورد مديريت کيفيت جامع در 90 اسلاید کامل و قابل ویرایش و دارای افکت می باشد.دانلود فایل

شرح فایل این پاورپوینت در مورد مـديـريت كيفيـت جامع TQMدر مدیریت بهره وری در90 اسلاید زیبا قابل ویرایش و کامل می باشد.در زیر مطالب چند اسلاید آورده شده است: تعريف كيفيت ◄ كيفيت راهي روش مند براي شناسايي و حل مسائل به منظور بهبود عملكرد است. ◄ كشف آنچه مشتري مي خواهد، آموزش به كاركنان براي برآورده ساختن نياز مشتري و تحويل به موقع خدمات به مشتري. ◄ كيفيت يعني برآوردساختن نيازهاي مشتري در صد در صد موارد ◄ كيفيت زماني حاصل مي شود كه مشتريان شما بازمي گردند اما محصولات برگشت نمي شوند. 1- تلاشهاي ابتدايي در ايجاد آگاهي در مورد كيفيت جامعه: امروزه صنايع بيشتر كشورهاي پيشرفته در تب و تاب جنبش بهبود كيفيت هستند. اين امر تا اندازه اي ناشي از پيدايش ژاپن به عنوان يك نيروي اقتصادي جهاني است و تا اندازه اي هم ناشي از افول آمريكا بعنوان سردمدار نيروي اقتصادي جهان آزاد است. در سالهاي اخير در آمريكا به شكل فزاينده يك تجديد نظر اساسي در صنايع و كسب كار شركتهاي اين كشور بوجود آمده تمركز اين تجديد نظر برمقوله كيفيت وبهبود فرايند هاي مربوط آن است كه در شكل گيري روندي كه ما امروزه آن را <<مديريت كيفيت جامع>> مي ناميم نقشي بس موثر دارد. پايه اوليه TQM))بوسيله ادوارد دمينگ كه يك دانشمند آمريكايي بود در سالهاي پس از جنگ جهاني دوم در ژاپن پي ريزي شد. وي در تجديد حيات اقتصادي ژاپن كمك زيادي كرد تا آن كشور بصورت يك غول صنعتي و توليدي دردنيا مطرح گرديد. مديريت جامع کيفيت فرايندي است متمرکز بر روي مشتريها، کيفيت محور، مبتني بر حقايق، متکي بر تيمها که براي دستيابي به اهداف استراتژيك سازمان از طريق ارتقاي مستمر فرايند ها، توسط مديريت ارشد س nفرايند گرايي: سازمان را فرايندي مي بينيم که در آن همه افراد بصورت افقي در مراحلي از فرايند، قرار مي گيرد. nمشتري محوري: تمامي افرادي که روي فرايند کار مي کنند و آنها که نتيجه فرايند را کسب مي کنند در واقع همکار و شريک هستند. nارتقاي مستمر و فراگير فرايندها و سيستمها: با تمرکز بر ارتقاي عملکرد فرايندها و سيستمها و توانمند سازي کارکنان ،تلاش مي شود فرايندها و سيستمها بطور دائم در جهت پاسخ به نيازها و انتظارات مشتريها بهبود يابند. 1- تلاشهاي ابتدايي در ايجاد آگاهي در مورد كيفيت جامعه: امروزه صنايع بيشتر كشورهاي پيشرفته در تب و تاب جنبش بهبود كيفيت هستند. اين امر تا اندازه اي ناشي از پيدايش ژاپن به عنوان يك نيروي اقتصادي جهاني است و تا اندازه اي هم ناشي از افول آمريكا بعنوان سردمدار نيروي اقتصادي جهان آزاد است. در سالهاي اخير در آمريكا به شكل فزاينده يك تجديد نظر اساسي در صنايع و كسب كار شركتهاي اين كشور بوجود آمده تمركز اين تجديد نظر برمقوله كيفيت وبهبود فرايند هاي مربوط آن است كه در شكل گيري روندي كه ما امروزه آن را <<مديريت كيفيت جامع>> مي ناميم نقشي بس موثر دارد. پايه اوليه TQM))بوسيله ادوارد دمينگ كه يك دانشمند آمريكايي بود در سالهاي پس از جنگ جهاني دوم در ژاپن پي ريزي شد. وي در تجديد حيات اقتصادي ژاپن كمك زيادي كرد تا آن كشور بصورت يك غول صنعتي و توليدي دردنيا مطرح گرديد. تعريف كيفيت ◄ كيفيت راهي روش مند براي شناسايي و حل مسائل به منظور بهبود عملكرد است. (دمينگ 1982) ◄ كشف آنچه مشتري مي خواهد، آموزش به كاركنان براي برآورده ساختن نياز مشتري و تحويل به موقع خدمات به مشتري. (كرروزبي 1992) ◄ كيفيت يعني برآوردساختن نيازهاي مشتري در صد در صد موارد (هوگتون 1994) ◄ كيفيت زماني حاصل مي شود كه مشتريان شما بازمي گردند اما محصولات برگشت نمي شوند. (نولمان و شانون 1992) مديريت كيفيت جامع نگرشي كه بر مبناي آن مديريت سازمان با مشاركت تمامي كاركنان، مشتريان و تأمين كنندگان به بهبود مستمر كيفيت كه منجر به جلب رضايت مشتري مي شود، مي پردازد. 1 ) مديريت : مديران ارشد به طور كامل پايبند به اجرا هستند. 2 ) كيفيت : برآورده نمودن خواسته هاي مشتريان 3 ) جامع : هركس كه با سازمان در ارتباط است، در فرآيند بهبود مستمر درگير مي شود. ازمان رهبري مي شود.

تحقیق درباره خلاصه اي از عملكرد مهندسين در سالن دستگاه ادارة مخابرات

تحقیق درباره خلاصه مساله حجاب

تحقیق درباره خلاقيت و واژه پردازي در شعر

تحقیق درباره خلاقيت و نوآوري

جزوه درس نور و اکوستیک دکتر زهرا قیابکلو

پاورپوینت فناوری یوبوت و هبلکس در سازه

تحقیق و پژوهش اصول طراحی آسانسور و پله در سازه

كيفيت ,مي ,كه ,مشتري ,◄ ,يك ,◄ كيفيت ,مي شود ,نيروي اقتصادي ,ناشي از ,تجديد نظر ,آمريكا بعنوان سردمدار ,افول آمريكا بعنوان ,نيروي اقتصادي جهاني ,بهبود كيفيت هستند

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تقریرات BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند مطالب خواندنی و جالب و مفید artamlearn آموزشي w200 اریا مقاله نوا بلاگ پریشان مطالب اینترنتی